wtorek, 19 lipca 2016

Hej czyli nowy Blog o.. Gastinie















Witam was na kolejnym blogu. Moim blogu
o Gastinie.  Pewne mnie znacie z innych blogów bo mam ich już 4
Dużo co nie? Ale ten blog jest nie przedwidywany. Otórz budzę się rano i 
czytam inne blogi o tej tematyce i nagle myśle '' założę bloga'' tylko o Gastonie i Ninie.
Dziwne prawda? Nieee. Dzięki temu do kolekcji soylunowych( nie wiem skąd wziełam 
tę nazwe) dołączy kolejny.  Tak jak mówi nam adres bloga będzie związany bardziej z relacją 
Felicyty a Roller Tracka a potem dopiero na Gastinie.  To będzie magiczna historia 
gwarantuje wam. Bo jestem zła na reżyserów za piątkowy i wczorajszy odcinek ! 
( czytaj Capiluto 50 i 51)  Na asku którego mam czytam posty różnych
fanek tej pary i ich scenerie spotkania Felki i Tracka i wszystkie są lepsze 
od serialu hehe a więc ja stworze swoją historie Gastiny/ Felitracka.
Nie wiem jak nazwać ten paring hehe. Mam nadzieję że ten blog także stanie sie 
popularny jak mój drugi.  I wiele moich czytelniczek pokocha i ten. Tak samo jak tamten.
Głównymi postaciami będą Gaston i Nina ale musze także włączyć drugoplanowe/ epizotyczne 
inne postacie. Więc na pewno gdzieś one będą tylko nie skupie sie na ich relacji jeżeli  nie 
mają związku z Gastiną. Rozumiecie prawda?  Tym razem zrobie zmiany.. 
Otórz stl pisania będzie prozą i dużo opisów, brak perspektyw bohaterów a narracja trzecioosobowa.
Rozdziały będą długie dlatego tylko 2 w miesiącu. Nie zapominajmy że mam inne blogi prawda? 
Mam nadzieję że zostaniecie. Na stałe. Czekam na komentarze ! 
Prolog w następnym tygodniu ! 
Do zobaczenia 

NinaPeridia

6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh... Gastina <3 Też jestem zła na reżyserów! Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna nazwa paringu ^.^ czekam z niecierpliwością na notkę :* Kinia

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduje się ♥ z pewnością będę czytać ♥!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać prologu/rozdziału ! <3

    OdpowiedzUsuń